ისტ-ის გამოყენება სასწავლო პროცესში

Monday, June 24, 2019

პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა

სანახავად გადადი ბმულზე
at June 24, 2019
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest
Newer Posts Older Posts Home
Subscribe to: Posts (Atom)

სასკოლო სასწავლო გეგმა მე-8 კლასი

https://docs.google.com/document/d/1CDAcDfrYt8ijOexH6uHcsI-vjwcP2XElsNO-rtXsWzM/edit?usp=sharing

  • სასკოლო სასწავლო გეგმა მე-8 კლასი
    https://docs.google.com/document/d/1CDAcDfrYt8ijOexH6uHcsI-vjwcP2XElsNO-rtXsWzM/edit?usp=sharing
  • სიმეტრია ჩვენს ირგვლივ

Search This Blog

ისტ გამოყენება სასწავლო პროცესში

  • Главная страница
  • გეგმის შაბლონი
  • შეფასების რუბრიკა
  • პრეზენტაცია
  • პროექტის გეგმა
  • პორტფოლიო
  • განტოლებები
  • კვადრატული ფუნქცია
  • სიმეტრია
  • წრფივი ფუნქცია
  • პრეზენტაცია
  • naec.ge

ჩემს შესახებ

natiashavladze
View my complete profile

ბლოგის არქივი

  • ▼  2019 (7)
    • ►  May 2019 (4)
      • ►  May 25 (4)
    • ▼  June 2019 (3)
      • ►  Jun 18 (1)
      • ►  Jun 21 (1)
      • ▼  Jun 24 (1)
        • პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა
  • ►  2022 (1)
    • ►  March 2022 (1)
      • ►  Mar 13 (1)

Report Abuse

გამოწერა

გამოწერები

დათვალიერება

Translate

კონტაქტი

Name

Email *

Message *

პოპულარული პოსტები

  • სამკუთხედის კუთხეების ჯამი
  • კვადრატული ფუნქცია
  • განტოლებები და მათი ამოხსნის ნიმუშები

ისტ გამოყენება სასწავლო პროცესში

  • Главная страница
  • გეგმის შაბლონი
  • შეფასების რუბრიკა
  • პრეზენტაცია
  • პროექტის გეგმა
  • პორტფოლიო
  • განტოლებები
  • კვადრატული ფუნქცია
  • სიმეტრია
  • წრფივი ფუნქცია
  • პრეზენტაცია
  • naec.ge

ჩამონათვალი

  • The Latest News from Facebook for Business
    Cannes Lions 2025: Introducing The Next Era of Generative AI for Advertisers and Agencies – Personalization at Scale - Unlock the future of advertising. Discover how generative AI is revolutionizing personalization at scale for advertisers and agencies, and transforming the...
    3 days ago

ჩემს შესახებ

natiashavladze
View my complete profile

Wikipedia

Search results

Travel theme. Powered by Blogger.