ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი/ქულა
|
0
|
1
|
2
|
იცავს წყვილში მუშაობის წესებს
|
არ იცავს
|
იცავს ნაწილობრივ
|
კარგად იცავს
|
თანამშრომლობს მეწყვილესთან
|
ვერ ავლენს
|
საშუალოდ ავლენს
|
კარგად ახერხებს თანამშრომლობას
|
აყალიბებს საკუთარ პოზიციას არგუმენტირებულად
|
ვერ აყალიბებს საკუთარ პოზიციას
|
საშუალოდ აყალიბებს
|
კარგად აყალიბებს
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
ვერ იცავს
|
მცირედ არღვევს
|
კარგად იცავს
|
პრეზენტაცია
|
უჭირს გაკეთება
|
აკეთებს მცირედი ხარვეზებით
|
კარგად აკეთებს
|
ამოცანის
ამოხსნის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი/ქულა
|
0
|
1
|
2
|
ამოცანის ამოხსნისათვის საჭირო გზის განსაზღვრა
|
ვერ ახერხებს
|
ახერხებს
მასწავლებლის დახმარებით
|
ახერხებს დამოუკიდებლად
|
წერს სათანადო ფორმულებს
|
ვერ წერს
|
წერს მასწავლებლის მცირედი დახმარებით
|
წერს დამოუკიდებლად
|
ახერხებს სივრცული ფიგურის წარმოდგენას მითითებული ზომების მიხედვით
|
ვერ ახერხებს
|
ახერხებს მასწავლებლის დახმარებით
|
ახერხებს დამოუკიდებლად
|
ასრულებს სათანადო გამოთვლებს და ღებულობს პასუხს
|
ვერ ასრულებს
|
ასრულებს მაგრამ ხარვეზებით, საჭიროებს დახმარებას
|
ასრულებს გამოთვლებს დამოუკიდებლად და ღებულობს სწორ
პასუხს
|
მსჯელობს ლოგიკურად გამართულად
|
უჭირს მსჯელობა
|
მსჯელობას
მცირედი ხარვეზებით
|
მსჯელობს ლოგიკურად გამართულად მასწავლებლის დახმარების
გარეშე
|
No comments:
Post a Comment